maanantai 8. kesäkuuta 2015

TOSI lyhyt postaus :D


Moi! Päätin tehdä tällaisen lyhyen postauksen, jossa kerron yhden asian viime viikon tunneista (unohdin laittaa sen viime postaukseen) ja laitan tähän ainakin pari kuvaa (jotka ei liity siihen tuntiin) :D Eli minä ja Riina ollaan yleensä samalla ratsastustunnilla, mutta viimeviikolla Riina halusi mennä koulua ja minä esteitä, joten Riina siirrettiin aikaisemmalle tunnille, jossa mentiin koulua ja minä pysyin omalla tunnillani.Tämän viikon keskiviikkona mennään kuitenkin samalle tunnille. Me hypätään pellolla maastoesteitä, jos pelto ei ole märkä ;) Nähdään joku päivä !!! Heippa :)

 <3 : Reeta

Minä ja Riina ihan alottelijoina joskus 3 vuotta sitten :D:D Riina ja Roope vasemmalla, Reeta ja Rontti oikeella :D

Maikki oli sillon ihan hurrjan iso :D Meitä piti auttaa että saadaan selän päältä liat pois :D Riina vasemmalla minä oikealla ;)

Minä ja Rontti <3 (Tää kuva on otettu ihan tänä vuonna :D) Laitoin tän tähän koska Rontti on <3<3<3

4 kommenttia:

  1. Mää voisin taas keskiviikkona kuvata teitä.

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi. :) Pystyttekö laittaa tohon sivuun sen palkin, että voi liittyä bloggerin kautta lukijaksi?:)

    VastaaPoista